Kdry07 benim ilk gebeligim bos gebelikti ikincisinde kizim 5 haftaliken kesesi nokta gibiydi 9 gun icin hem bebek hem kese gelisti cok sukur
bundada gittim kese var kucuk bebek daha yoktu bende bikere bos gebelik yaşayınca hep korkar oldum hakkimizda hayirlisi olsun rabbim yavrularimizi bize bagislasin