Meltemm3
Valla oğlum 11 aylık sadece 3. Ay yaşadık, sonra nereye koysam orada kendi kendine oynar durur, şimdi emekliyor evin içinde kendi kendine takılıyor, diş çıkardi ilk disinde sıkıntı yaşadık ama digerlerini nasıl çıkardığını anlamadim, umarım bu normaldir, doktorumuz nazar değer diyor ama ilk defa buraya yazıyorum soran olunca ayyy evet çok zorlanıyorum falan diyorum, atak hesaplama var, ama ben yaşamadım atak, 3 aylıkken oda atakmiydi emin değilim, 2 gün mizmizdi o kadar..