Banunur Biz bugün 5 aylık olduk tam hırıltı nerde çözemiyorum ağız ve burun kısmından hırıltı geliyor fizyolojik serum sıkınca o an çoğalıyor sonra azalıyor bazen hiç kalmıyor bazen yoğun oluyor sizce neden olur başına gelen var mi
dunyaharikasi Banunur bizde o hırıltı ile çok uğraştık, en son doktorumuz bebeklerin kıkırdakları tam gelişmediği için (boğwz kısmı) hırıltı olabileceğini ve 9 aya kadar sürebileceğini söylemişti