Sym68 https://imgyukle.com/i/VmxK2s https://imgyukle.com/i/VmxWmc Bebeğimde geçmeyen bu şekilde sivilce ya da döküntü diyim. Doktor alerjik olabiliceğini ama zamanla yok olacagını söyledi başına gelen var mı
BenMathilda Sym68 Bana besin alerjisi reaksiyonu gibi gelmedi. En fazla bocek veya sinek ısırmasına karşı oluşmuş bir reaksiyon gibi. Uyuz türü bir sey olabilir mi acaba bilemedim @Monaroka Yani belki de alerjidir ama benim alerjik çocuklarımda hic bu şekilde olmadi
Sym68 Woman35 yok hayır sadece bilek ve göğüste gittğim doktorda cildiyeci zaten ayrıca ona da götürdüm
Sym68 Monaroka valla bende veya ailede kimsede böyle bişey yok onuda sorguldı doktor yani uyuz olsa benden de olmaz
Sym68 Woman35 alerjik reaksiyon gibi duruyo genel yenidoğan ve bebeklerde görülür ama geçer dedi. Alerjik tarzı sert peynir çikolata gibi şeyleri şimdilik yemememi söyledi artarsa test yaparız korkulucak bişey yok dedi
Sym68 Woman35 başakşehirde oturuyorum başak tıpta cildiyeci gördü fakat normalde genel çocuk doktorunu soruyorsanız ümraniyeye mustafa aydına götürüyorum