Pnarr94 Çok geçmiş olsun. Şikayet ettim, sayfalarda öyle bi bakayım dedim ama bariz belli sahte teşekkür mesajları. Asyalı çocuğu kendi çocukları gibi göstermelerine gülsem, bornozlu dedeye mi gülsem yoksa yabancı ablaların, bayrama hazırlık kombinelerine mi gülsem şaşırdım. 😅 Allah beterinden korusun inşallah kurtarabilirsiniz paranızı 🙏🏻