Alparslan27 Kızlar merhaba biz Ağustos ortasında gidicez de deniz nasıl acaba dalgalı diyorlar ama giden var mı acaba ?
Merve_bolat Alparslan27 biz geçen yaz çengere gittik dalga yok ama çok tuzlu gözlerim yanmıştı giremedik saha sonra