Kızlar selam bebeğim 9 aylık dün hafif hafif öksürüyordu bu sabah baya öksürmeye başladı hafif hafifte burun akıntısı var klimadan ötürü soğuk aldı sanırım hastaneye gitmedik henüz 1 saattir iyi Öner’leriniz var mıdır ne yapabilirim ne içirebilirim iyi gelmesi durumu ilerletmemesi için yardımcı okursanız çok sevinirim 🫶🏻🙏🏻