Kızlar memede biberonla içtiği kadar ki süreden daha kısa süre duruyor bebeğim. 2 - 3 dakika. Sadece meme ile beslesem biberondaki aldığı miktar kadar süt emmicek sanki. Öyle olunca da sarılık tekrarlar mo yada aç kalıp uyku düzeni uyanıp bozulur mu. Biberonla 2-3 saatte bir kaldırıp 70 80 cc içiyor. Yani öyle göğüslerden 15 er dk emirin modeli benim bebede işe yaramıyor. Sizin bebekleriniz memede kaç dk durup emiyor?