Merhaba bizim doktorumuz 40mız çıktıktan sonra kan şekeri düşme riski kalktığı için geceleri uyandırma kendisi acıktığında zaten uyanacak, bebeğin besine ihtiyacı olduğu kadar gelişimi için uykuya da ihtiyacı var demişti. Eğer bebeğinizin sarılık durumu varsa yani devam eden 2 saatte bir mutlaka uyandırıp karnını doyurun fakat yoksa hiç ellemeyin bebeğiniz acıkınca kendisi uyanacaktır ☺️
Bu arada benim bebeğim 3aylık 3 günlük