NezB38 Günaydın canlar doğum yapali 2.5 ay oldu 10 gün önce az az kahverengi kanamam oldu durdu şuanda aynı dün ve bugün kahverengi kanama oluyor ama regl tam anlamıyla olamıyorum bu durumu yaşayan varmı ?
Balogluubusraa NezB38 ben 11 ay sonra adet oldum. Her ay olacak gibi oluyordu emzirdiğim için olmadım çok kötü oluyo ya
NezB38 Wonderful_mom anladım ya valla bende merak ediyorum böyle oluyor mu acaba 😏 tam oluyorum diyorum ne gelen var ne giden 😅😅😅😅