iyi günler hanımlar yolculuk yapcaz acaba sutugumusağıp derin dondurucuya koysam gideceğim gün sagmakla uğraşsmasam diye düşünüyorum anca hazırlanıyoruz bebeğim ben fln derkn saat geçiyor saginca sütüm az çıkıyor gitmeden sağıp da derin dondurucu koysam gideceğim gün eritip kolay olur diye düşünüyorum acaba bugün sagdigimi koysam bide yarınki ni sağıp koysam bunları gideceğim gün karıştırıp bı boboruna koysam olurmu yoksa ayrı ayrı mı koyim hiç derin dondurucuya sütümü koymadım Sutugumuzu sagdik dan sonra derin dondurucu ya 3ay bekleyebildigini şöylemişdi ebe