bikerem Anonim11 dolap uygulamasina 250 ye koymustum,alan kisi de bugun benim oldugum sehirden gececekmis elden aldi bu yuzden 200tl ye sattim
Anonim11 bikerem ben de öyle denk gelsem tatile geçerken yol üstünden alacağım şekilde çok iyi olur aslında,bir kaç kişiye yazdım şehirlerini sormak için bakalım bekliyorum.
Minelinannesi355 Anonim11 benim kızım bindi 11 aylık hiç sevmedi hiç durmadı içinde sıkıntı bastı yavrumu kapalı uajdjfka hem pahalida baya normal simitleri çok sevdi göğsünü dayadı çok güzel oynadk
Deletedmom0099 Anonim11 evet evet şapkayla gayet iyi olur ben uzun kollu mayodan hiç memnun kalmadım üşüdü kızım, sonra üstü çıplak soktum bembeyaz olmasına rağmen yanmadı. güneş kremini sık sık yeniledim tabi
Anonim11 Deletedmom0099 ya evet ben de üşür diye uzun kollu istemedim çünkü ben haşemayla resmen donuyorum havlulara sarılıyorum ne gerek var üşütmeye. Korkuyordum bişey olur mu diye ama ben de sık sık yenilerim kremini sıkıntı olmaz inş bizim de. Çok teşekkürler🤗