kirmizibalikgolde Ayni benim kızım, o da 10 aylik 😅
Abisi hic boyle değildi, yer yer uyur uyur, oturur oyle sakince durur bir çocuktu. Kizim şuan koltuktan inmeyi falan öğrendi. Tutunarak adimliyor ama yürüme yok. Yuruse cok daha iyi olacak gibi. Bu şekilde çünkü epey yorucu oluyor, kendisi de kızgın oluyor. Aynı şekilde 5.dis çıkmak uzere bizimkinin de. Yemeği de yemiyor dediginiz gibi 😁 oooy oy valla yapacak bir şey yok ayarlarin düzelmesini bekleyecegiz