Asel_lena_mom benim oglum da yüksek ateş sebebiyle götürdüm hastaneye. Kusma ishal VS yoktu sadece titreme ve ateş.
Hemen kan aldılar, infulenza testi yaptılar. Negatif çıktı. Serum taktılar ateşi düştü eve gönderdiler.
O gece diş etlerime kadar ağrım oldu. Ateşim çıktı. Öyle böyle bir eklem agrısı yaşamamıştım hiç.
Sonra eşimin ekibindekilerin covid oldugunu öğrendik. Büyük ihtimal bizde coviddik. Zaten 3 gün sonra tat koku gitti ben de. Yani bebegim de covid geçirdi. Ama ilk gün ateşten sonra başka hiçbir şeyi yoktu. Biraz boğazında kızarıklık var dedi doktor, bagısıklık güçlendirici verdi. Bir de soguk algınlığı ilacı.
Test yaptırmadık cünkü ilaç falan vermiyorlar eve gönderiyorlardı.
Kanda enfeksiyon varsa salgın var ondandır. Eşimde 3 gün ishal ateş kusma şikayetiyle hastaneye gitti, Kanda enfeksiyon çıktı. Hatta rota olabilir diye düşündük. Böyle birşey olabilir mi sizinde?