Günaydın kızım 4 aylık dün sabah uyandığında hiç çiş yapmamıştı gün içinde normal aynı şekilde yaptı bu gece 1 kere çiş yapmış az sarımsı ve akıntı vardı yeşilimsi aklım gitti el kadar bebek enfeksiyon mu oldu acaba ? İlk doğduğu zamanlarda oluyordu doktorumuz normal demişti e şimdi neden oldu 2 gün sonra 4 aylık grevde var gidemiyorum 😔