Kızlar benim ikizlerim 20 günlük ve çok ıkınıyorlar ama kaka genelde yapamıyorlar, 3 gün yapamadılar doktora götürdüm gaz damlası verdim yaptılar şimdi 2 gün oldu yine yapamıyorlar gaz damlası verdiğim halde yok, normal bi durum mu sizlerde de oldu mu neler yaptınız