Bnim bebeğim de 1 hafta önce düştü benim yatağımdan yere. Kafasının bi kısmı şişti bi tarafı da içe göçtü. 5 aylık acile gittik hemen röntgen çekildi. Beyin cerrahını çağırdı acildeki doktor Çatlak var gibi de yok gibi de falan dedi doktor. Uyutun ama saat başı uyandırın 24 saat boyunca dedi. Bilinci yerinde mi kontrol edin dedi. Çok süt vermeyin az ama sık verin kusarsa süt mi fazla geldi acaba demeyelim dedi. Ama bi sıkıntı olmadı çok şükür.