Ben sezeryan doğumdan 4 ay sonra hamile kalmıştım haberim yok tâbi regl olmadım için anlamadım karnım da hiç büyümedi öğrenince de çok üzüldüm nasıl bakacam diye sonradan çok istedim iki oğlumun peşine kızım olacaktı ama nasip olmadı istenmediğini mı hissetti kızım Acaba diyorum hep geçen hafta kalbi durdu öldü 7, aylık hamileydm