Günaydin güzel anneler benim kızım 7 ay 10 günlük anne sütü sadece 4 ay aldi sonra kesildi mamayla besliyorum onu ama nerdeyse 15 gündür yaptığım bütün mamalari geri döküyorum icmiyor agiznda biriktirp döküyor sadece ictigi iki yudum baskada yok gün icersinde ne kadar yaoarsam yapiyim.ayni sekilde geceleri en son 3 te besliyorum onu sabah 8e kadar uyaninca ona tekrar yapiyorum mamasini o kadar saat gecmesine rağmen ac olduğunda biliyorum.ama icmiyor ne yapabilirm lutfen bana yardim edin bu arada kullandığım mama sma ilk bastan beri cok severek iciyordu