kızlar burada bu sene için kampa giden yada gidecek olan var mı, fiyatları hakkında bilgisi olan var mı, bayramdan bir hafta sonra gitmeyi planlıyoruz önceden rezervasyon yaptırmak gerekiyor mu, kendi çadırımızla gidicez ama tam olarak nasıl bir yer çocuklar için rahat mı vs bilmiyorum 😊 eriklinin suyunun aşırı güzel ve soğuk olmasını deneyimledim ama kamp alanı deneyimim yok 🤣Giden gören bilen varsa bu bacınıza bilgi akışı piliiiiiiz 🤣🤣🤣