Rumuz_13 kaldırmayı mı soruyorsunuz
Ben 20 günlükken sarılık riski bitince bıraktım
Bebekler acıkınca zaten uyanıyor, onu uyandırmak uyku kalitesini bozuyor ve büyümesini de engeller
Satılık riskiniz yoksa uyandırmayın kendileri zaten 3 aya kadar ayarlı saat gibi genelde 3 saati geçmeden uyanıyor
3 aydan sonra da kendisi uyanıyor ama füzeni kurdu mesela gece 2 3 arası bir kere kalkıyor. 5 aydır bizim böyle ben zorla kaldırmadığın için düzenlendiğini düşünüyorum