Bebeğim 3 aylık oldu her ay 900 Gr 1000 Gr falan alırdı bu ay 500 Gr almış aşırı iştahsız zorla emziriyorum meme reddimiz de var sizce ne yapmalıyım? Aylardır meme reddiyle uğraşıyorum her zaman böyleydi ama bu ay daha kötü hal aldı direterek ne kadar doğru yapıyorum bilmiyorum 6 ay sadece anne sütü alsın istedim 😢 süt alerjisi olduğunu da düşünüyorum ama doktor diyete başlatmıyor kilo alımı yavaşlarsa dedi birkaç ay daha 🤦🏻♀️ emzirme danışmanından randevu aldım son çare deneyeceğim eğer bu şekilde beslenmeye devam ederse sağarak vermeyi düşünüyorum gittiği yere kadar 😑