Kızlar bebeğim 20 küsür günlük birkaç gündür Uykuya dalmakta ciddi sorun yaşıyor. Hiç böyle bir bebek değildi. Dün sabah uykuları iyiydi hatta sütten sonra hemen uyumuştu. Öğleden sonraki saatlerde kalktığı zaman altını değiştirdik sütünü içti bir türlü uyumadı ağladı gazını da kontrol ettik yok yani uyumuyor uyusa da 2 dk sonra uyanıyor gaz damlası falanda kullanıyoruz gazlık değil yani niye böyle oldu anlamadım 🤦🏻 bir sağlık sorunu mu var acaba anlamadım.