Büyük oğlum 2 yaşında. Küçük 3 aylık.
Doğum yaptığımdan bu yana geceleri hep eşimde. Gündüz sürekli bebeği ısırmak istiyor, sevmeye çalışıyor ama sürekli tetikte olmam lazım. Ağzını açınca haliyle hemen tutuyorum bu sefer kızıyor bana ağlıyor. Baba gelince sanki ben bir şey yapmışım gibi kaçıyor benden. Gece alıp bakayım diyorum böyle bir ağlama yok. Önceden ortamıza alırdık severdi öperdi. O kadar üzülüyorum ki böyle 2 parçaya bölünmüş durumdayım. Bazen sinirleniyorum (2 yaşın zorluğunu çeken bilir) zorlanıyorum akşama kadar wc bile giremiyorum ama bu şekilde olması beni çok üzüyor.