Merhaba okadar çok bjmaldimki.marketten saç rengi açıcı ve sarı boya aldim.kendi saccrengim kahverengi. Saç açıcı ile actim sonra satı renge boyadım.sonuc hüsran çok iğrenç bi renk oldu.nasil duzelte bilirim kuaföre gitsem düzeltir mi yardımcı un bana bi akıl verin