Başvuru yapıpda başvurusu kabul olanlar . Hesabınıza para yattı mı acaba ? Intermetten de baya araştırdım kurban dan önce yatırılacak diye yazıyor her yerde . Zaten yarın değil obursu gün bayram belki bugün yarın yatar . Ama acaba sizinkiler yattı mı?