Naciyeylmz Eşimle aramızda kutlamak istiyoruz nasl yaptınız nasl kutladiniz fikir verir misiniz .kıyafet oldun masa kapalıyım bu arada resim paylaşımında yapabilirsiniz teşekkür ediyorum