_mmom alparslan_ve_annesi bildiğimiz kendi yattığımız yastıklara yatırıyorsunuz değil mi? 🤗 belden yukarısını? Doktor mu önermişti
alparslan_ve_annesi _mmom baddaniyeyi katliyorum belden itibaren koyuyorum düşük gelirse de başı gelecek kısmına da 2 tane temiz bezini koyuyorum biraz daha yükseliyor 😂 güzel taktik dene ama kalçası üzerine oturmasın ağırlık binmesin yani
alparslan_ve_annesi _mmom varsa anakucagini da kullana bilirsin ben besigin içine koyuyorum ama ne olursa olsun göğsüne yatır gündüzleri belleri ağrıyor dinleniyor hem başını da dik tutmayı öğreniyorlar kısa süre de
_mmom alparslan_ve_annesi ben normal yastığa bel üstü yatırdım ya battaniye sıcakta nasıl olur altta 🥲
alparslan_ve_annesi _mmom orta incelikteki baddaniyeyi kullan Polar olmadıkça sorun olmaz bebek baddaniyesini kullan