Acile gittik kanına bakıldı bir enfeksiyon tarzı birşey çıkmadı ama her beslenmeden sonra kusuyor ateş inip çıkıyor sürekli şimdi de öksürük eklendi çok kötü öksürüyor. Doktor soğuk algın ilacını verdi öksürüğe ne iyi gelir gögsüne zeytinyağ sürsem hırıltısı da çok balgam var gibi 😰😭