Elizzzzz2022 doktorunuz doğru demiş bence benimkide zırt pırt istiyor gündüz 4 saatte bir beslenen çocuk gece 2 saatte bir istiyor ki günde 3, öğün ek gıda yiyor buna rağmen böyle.bende dün uyku eğitimine başladım akşam 19.30 dan sabah,5.30 a dek üç kez kalktı çok iyi bir orandı bizim için. Bende kesinlikle alışkanlık edindiklerini düşünüyorum 2 kere kalkmaları normal geliyor bana ama 2 den fazla alışkanlık bence sizde vakit kaybetmeden başlayın uyku egitimine.