Babyboy2020 hangi doktor yahu 40 gün banyo yaptırma diyen ne saçma birşey.!? Verniks tabakasının emilimi için doğduğunda yıkamamak gerekir ama üzerindeki kan kalıntısı bakteri oluşturabileceği için en geç 24 saat sonra arındırılması gerek. Doktoruma çok güvenirim. Göbeği düşene kadar ihtiyaç oldukça göbeğine dikkat ederek yıka. Düştükten sonra hergün yıka, gaz sancısına, uyumasına yardımcı olur dedi ve ekledi. Boşuna atalarımız su büyütür çocuğu dememiş, korkma yıka dedi. Havalar soguk olduğu için ben 2-3 günde bir yıkadım ilk etapta.