Selam kızlar doktor kızıma vermişti ama 1-3 yaş aralığına günlük 2 ml verilmesi gerekiyormuş şurubun içinde hem şurup kaşığı hemde şurup şırıngası vardı bende içini okumadan bir şurup kaşığı verdim yani 5 ml bugün kızımın özellikle yüzünde döküntü oldu napmalıyım sizce çok üzüldüm aptal eczacıda üstüne hiç bişe yazmamış sadece sabah aç yazmış 😢😢