Merhaba sevgili anneler 57 günlük bir bebeğim var meme mama şeklinde besleniyordu tatile gelirken hep kullandığım biberonu evde unuttuk.Lansinohun orta akışlı olan biberonunu aldım. 2 defa mama içtikten sonra artık mememi hiç tutmuyor ağlamaktan öldüm🥺Bu durumu yaşayıp düzelten oldumu. Hiç bir şekilde tutmuyor gece uyurken uykusunda vermeye çalıştım asla asla ağzına almıyor. Ne olur tecrübeli anneler bu durumu nasıl aştınız yaşayanınız varmı.🙏😞