Bebeğim 10 gün sonra yasına gıreck hala gecelerı yenı doğan gıbı gaza sıkışıyor uyandırıyorum snra kendi yapıyo snra da tekrar uyutma seruvenı başlıyor kaç kez doktora götürdüm ama bişey yok dıyolar gaz ilacı probiyotik fıln verıyokr kullnıyrz ama sonuc yok benehı böle olan varmı ne yapmalı