Burculicee bol sabırlı olman lazım canım degsiken huyları diş ve ataktan kaynaklı geçici durum bu iki dönem bebeklerin düzenini çok bozuyor malesef diş çıkınca atak donemide bitince sorunlar kendiliğinden ortadan kalkıyor zaten bebeğin yattıkça sende onunla yat dinlen ne uyusan kâr yaşından sonra daha yorucu oluyorlar zaten benimde 17 aylık oğlum var bebekligini mumla arıyorum çok yoruyor 3-4 yaşına kadar katlanacagiz mecbur