Panikliataklianne Kızlar 4.5 aylık bebeğim boğaz enfeksiyonu olmuş denildi 3 gun ates çektik simdide ishal ve iştahsızlık emmiyor memeyi reddediyor ne yapacağım bilmiyorum dr götürdük bi tane serum taktılar sonra tekrar eve geldik antibiyotik suruplar ishal yaptı kullanman lazım yoksa geçmez diyorlar ne yapacağımı şaşırdım benzer şeyleri yaşayanlar var mi kaç güne toparlayınız ne yaptınız?
Adasrp Valla benim kızım 3 yaşında 4 aydır. 3 er hafta arayla boğaz enfeksiyonu yaşıyoruz nasıl bir enfeksiyondursa antibiyotikte fayda sağlamıyor. Noro virüsü olduk, en zoruda o geçti hala bogaz enfeksiyonu var. Geçmiyor sadece bildiğim bu