Merhaba arkadaşlar,
Bebeğim 14 aylık. Şimdiye kadar inanılmaz sosyaldi fakat bana şu dönemde öyle çok yapıştı ki anlatamam. Tuvalete bile zor gidiyorum. Yürümesine rağmen sürekli kucak istiyor. İnatlaşmaları başladı, yemek yememeye başladı. Eskiden dışarıda çok mutlu olan oğlum dışarıda hiç durmamaya başladı. Oyuncaklarıyla zaten oynamıyor. Ne bulduysa ağzına atıyor ve evi karıştırıyor. 2 yaş sendromu dedikleri şeye mi yaklaştık acaba? Benimle aynı durumda olan var mı? Bir ara pedagoga bile götürmeyi düşünüyorum çünkü zihinsel ve fiziksel olarak çok yorgunum. Allah hepimizin evlatlarına sağlık versin