Defneeminannesi Bebeğim 5. Ayını bitirdi altıya geçti çok çok hareketli. Yürüteçe bi defa oturttum hep istiyo bu aylarda kullanan bar mı
Azyef Defneeminannesi 5.5 aylıkken başlamıştım kendı sıkılıyor bır süre sonra boyu uzayınca kullanmayı bıraktık çok degıl sadece yemek yaparken duş WC falan bındırdım
Alevvvv Defneeminannesi 5 aydn sonra kullana biliyo canm bende altı ay olunca koydum suan sekiz aylık oldu artık yerlerde yuvarlanıyo emeklemek istyo hanfendi
busraaldemir1485 Defneeminannesi evet canım ben 4 ay bitti kullanmaya başladım 8.ayda da tamamen bıraktım aşırı koymazsan zararı olmaz şimdilik günde 1 saati geçme sorun olmaz