Merhaba salgın var sanırım bebeğime hastalık bulaştı 8 aylık. 2. Kez hasta oluyor. Burun akıntısı öksürük ateş var. Gündüz belirtileri iyi gece artıyor. Ateşi sürekli çıkmıyor iki kere verdim sadece ateş düşürücü. Şu an saat gece 2 ye geliyor uyurken çok kötü nefes alıyo. Kesik kesik. Acile gitmeli miyim şimdi sizce yoksa yarın poliklinik için beklesem mi? Beynine yeterli oksijen gitmez diye korkuyorum 😞 ateşi 38 i geçmiyor