Oğlum 2 bucuk yaşına girmek üzere bugün bezini çıkartık istemedi kendisi lazimligina götürdüm getirdim 5 dk da bir çişini oraya yapmasını anlattim gosterdim bu zamanda disari cikmam gerekti 4 saat kadar bezsiz kaldı dışarıda nolur norlmaz diye taktım bezinede yapmamış eve geldiğimizde lazımligin dışına dibine yapmıştı 😳😳😳 tecrübeli anneler sizce nasıl ilerlemem gerek ilk gün için nasıl gidiyor sizce?