Merhaba güzel anneler 🤚🏻 oğlum doğduğunda sleepy kullaniyorduk nedense pişik yaptı ve molfixe geçtik şuan 2 numara kullanıyoruz. Kampanya vardı hepsiburada da 3 numaraya nasıl olsa geçecegiz diye baby turco sipariş verdim 2paket. Malum numara buyudukce fiyat baya artıyor. Sizler bebişlere hangi marka bezi kullaniyorsunuz? Kaç kiloya kadar kaç numara kullandınız? Baby turcodan memnun olan var mı? En önemlisi 3 numara ne kadar kullaniliyor? 5-9kg arası yazıyor üzerinde uzun süre almak gerek heralde stok yapmalı miyim 3 numarayı ?