Bende yaptırdım,amniyo testi.Sırf bilinmezlik içinde yaşamamak için.aldırmak adına değildi yani. Sonuç temizdi.Zati böbreklerden,burun düzlüğünden ve yüzük parmağından belli oluyor hemen hemen.down sendromlu bebeklerin,böbrekl yapısı,burun yapısı ve parmak yapısı farklı oluyormuş genelde.