Sonsuzmutluluk Alpitom 20 aylık kızım oldu geçen hafta 2 gün yüksek ateş sonrasında vücutta hafif döküntü oldu popoda ve ağız içinde malesef
Alpitom Sonsuzmutluluk çok geçmiş olsun size de. Çocuk uyuyamıyor ağrıdan acıdan nasıl geçer bu illet
Sonsuzmutluluk Alpitom malesef bir ilacı yokmuş viral bir hastalık olduğu için antibiyotik yada ilacı yok sabırdan başka..ben calpolle düşmeyince ateş dolven kullandım ağzı boğqzı çok yaraydı kızımın Aftoral diye bir ilaç aldırdı doktorumuz bize onu sıktım ağzına o rahatlattı şükür geçmiş olsun sizede
Kutay_22 Hastalığın 2.günündeyiz. Bugün doktora gittim, el ayak hastalığın boğazdaki şekli dedi.. Boğazında yaralar olmuş. Ateşi var, iştahsız ve aşırı huysuz. Gün boyu ağlıyor, 2 saat uyumadı bugün
Alpitom Kutay_22 aynı yukardıa anlattığınız gibi. Doktor boğazını gösterdi içim parçalandı. Tükürüğünü yutamıyor düşünün. Hala ateşi var. 2. Gün bizim de 😢
Alpitom Sonsuzmutluluk aftoral alayım ben de. Kanında crp de yüksek olduğu için antibiyotik de başladık biz
Sonsuzmutluluk Alpitom çok çok geçmiş olsun bizimde eş zamanlı idrar yolu enfeksiyonu geçiriyor kızım bende antibiyotik kullandım kızıma