Alptugba Kızlar 2 numara mamaya geçiş yaptik sma kullaniyoruz kabızlık ve kusma yaptı 3 gündür ama öyle sancısı rahatsızlığı yok acaba ağır mı geldi normal bi durum düzelir mi yoksa mama değişikliği mi yapmamız lazım
aysenur06 sma kabız yapıyor zaten çok sık okuyorum sürekli şikayet var o mamada , aptamil dene içinde lifte var canım
Kusdil-6 evet bende sma kullanıyorum hiç memnun değilim kabızlık yeşil kaka ve gaz hepsi mevcut değiştirmek istiyorum ayrıca hiç tok tutan bir mama değil değiştiricem ama kararsızım me alsam