Liioo Meraba öncelikle bu saate yazıyorum çünkü cok canım sıkkın 14 aylık kızım var henüz yürümüyor sürekli dışarı çıkan bi aile değiliz yaşıtları cok oyun sevmez süreki benimle artık tel kollu olmuşu kuzeni gelmiş ondan1yaş buyuk kız oda hep onu dövüyor ama asla aglamoyor savunamıyor kendinisi cok pasif kalıyor yaşıtı gelmişti onunla oynakıyor evde yaptığı hareketi kimsenin yanında yapmıyor ama canı yanmış ama ağlamıyor o kadar üzülüdüm kiacaba kreşimi göndersem nasol yapabilirim lütfen yazın kendini cok eksik hissediyorum cok pasif bi bebek diyorlar yürümüyor yemiyor ama herseyş anlıyor gel diyor git diyor ye diyor bütün komutları biliyor hata benim yanımda yaptığında Zeki diyorlar ana kendini göstermiyor savunamıyor benım suçumu
AntiSosyallKelebek Liioo Yav daha 14 aylık bebe napsın bu çocuk yeni yeni adapte olacak hele bi yürüsün az sabır. Öyle bir bahsetmişsin ki sanki 2 yaşında
Birdunyabircennetannesi Liioo 14 aylık çocuk kendini savunacak🤷 Ve birde kendisinden 1 buçuk yas büyük birinden 🤷. Bu bebeklerden çok şey bekliyorsunuz
sevim_kos Liioo annelerin de katıldığı oyun grupları oluyo. İnternetten araştırın. Ben kızımı konuşmayı öğrenene kadar kreşe vermeyi düşünmüyorum. Neler görüyoruz haberlerde allah korusun kreşte biri bi şey yapsa bana anlatcak yaşta olmalı
Evlatlarimcanim Liioo Canı yanıyor ağlamıyor kısmına kafanız takılmış biraz sanırım . Canı yanmıyordur belki canı acısa ağlar diye düşünüyorum . Hadi diyelim canı yandığı halde ağlamadı . Neden ağlamasın ve ağlamamasının evden dışarı çıkmamasıyla ya da asosyal diyelim hadi asosyallikle ne gibi bi alakası olabilir ki . Hiç insan yüzü görmeyen bir bebeğe bile vurulsa canı acıyacagı için ağlar ağlamak bebeklerin özü zaten iletişim şekilleri . Bebeğinize sert vurulduğundan ya da canının gerçekten acıdıgından iyice emin olun bence
AntiSosyallKelebek Liioo Belki de dirayetli bir bebektir benim kızım 10 kere düşer 2 sinde belki ağlar
Lidya-t savunmayı ne bildin canım o aylarda kalkıp çocuğu mu dövsün ne bekliyorsun.2 yaşında daha yeni yeni eşyalarını almaya kalkınca biri vermiyor benim diyor . Biri dövse o da bir şey yapamaz yani
Liioo Lidya-t ama ağlasın yaşıtlaryşada oynamıyor sürekli evde olduğu için mi neler yapabli ona ne katmalıyım
Lidya-t Liioo O aylarda tepkisiz kalıyorlar ne ağlayabiliyor ne senin istediğin şeyleri yapabiliyor.Zamanla gözlem yaparak ne yapması gerektiğini öğreniyor.Bak daha yeni yeni bizimkide hayır diyor tepki veriyor başta ne ağlatdı elinden bir şeyi alsalar isteyebilirdi .O yüzden hemen olan bir şey değil yaşı ilerlesin savunur kendini tepki verir acele etme.
Liioo sevim_kos yok ben yanında 1 saat durucam oyle zaten bırakıyormıyofum biraz alışsın diye yaşıtlarıyla
cottoncandy Bence bebeğiniz çok küçük, yaşıtlarıyla oynayacak kadar büyük değil. Gözlemlediğim kadarıyla 2,5 yaşından sonra yaşıtlarıyla oynamak istiyorlar, onun öncesinde ise genelde bireysel takılmayı seviyorlar.
minikbirsuperisii00 Benim kızım 1 yaşında şuan o yaşıtları ile oynayacak yaşta değil annesi düşünüyorum 2 ay sonra kızım yaşıtları ile oynayabilir mi hayır şuan onun sizinle kaliteli vakit geçirmeye ihtiyacı var hicbirseye olmazsa bile her gün parka götürün ortam görsün anlamaz demeyi. Öyle bir anlıyorlar ki kitap okuyun oyun kurun iletişimi kuvvetli kurarsanız ilerde kızınızın da kendini ifade edebilme yeteneği gelişir
Gmze1998 minikbirsuperisii00 şişme balonlar vardı kızım girdi 2.5 yaşında fuarda eşim hirak oynasın dedi büyük ccocuklar itririp duruyor üstüne çıkacaklar baktım hem girdim aldım içerden büyük çocukların yanına fazla gitmiyoruz yaşıtlarıyla kendim duruyorum hep yanında daha sallayın oynasin zamanları değil bende onu anladım
Liioo minikbirsuperisii00 hergun gidiyoruz sık sık ama sevmiyor acaba bebeklikten evde kaldığımız için mi öylemi kaldı
A_melek Liioo gerçekten bunları söyleyen kafayı yemiş insanlardan uzaklaşın kapatın kapınızı… Herkes aynı olcak değil onlarınki saldırgan diye seninki öyle olacak değil… Millete kulaklarını tika çocuğuna bak ve mümkünse sıkma bunaltma senin yapman gereken tek şey teşvik etmek yardım etmek gerisi onun emeği çabası kendini hazır hissetmesi
Gmze1998 Liioo sen niye buna izin veriyorsun 14 aylık bebek napabilsin 2 yaşını geçmiş bebeğe sen gireceksin araya