Babyluna Kızlar dün bebelac gold aldım Migrostan tarihte sıkıntı yok ama biraz ağır kokuyor acaba sıcaktan mı bozulmuşmudur hemen dolaba koydum mamayı sizce bozuldu mu lütfen cvp
pogacayanakk Babyluna bir çok mama paketini. Üzerinde kullanmadan kokusuna tadına bakıp öyle bebeğe verin diye yazar eğer bozulduğunu düşünüyorsanız iade edin zararlı olabilir
Ezel8888 Tarihine bak cnm tarihinde sıkıntı yoksa bebeğin içiyorsa reddetmiyirsa bir sorun olmaz ama dolapta bulndr sürekli ben hep koyuyorum dolaba
Babyluna Ezel8888 ben bozulur diye koymadım ve yeni alındı iki paket bozulursa para çöpe gider bnm hatam sanırım aşırı sıcak ev tarihi daha var
Ezel8888 Bebeğin icmiyorsa cnm bozulmuş demektir zaten Bebelac Gold ağir kokuyor mama yaptgnda biberonu kokla bir bakalm koku varmı yokmu yoksa normaldir normal toz kokusuna aldrma sen
Kbr11 Bozulmuşsa bebek içmez içerde bence çıkartır canım ama bildiğim kadarıyla buzdolabında saklamayın yazıyor üstlerinde