Ademerve123 Kızlar bebeğim 3 aylık doktor ventolin ve bir ilaç daha yazdı serumla karıştırıp veriyorum ama öksürüğü daha çok arttı bunu yaşayan varmı çocuğum nefes alamıyor bazen öksürükten 😢
Deno35 Ademerve123 öncelikle çok geçmiş olsun aynı dönemde benim kızımda bronşit oldu o yüzden bizde hava kullandık ilk gün evet öksürüyor ama kesmeden yapın dikkatlice çocuğu çok rahatlatıyor hava
Mariposa Ademerve123 biz de kullandık nefes darlığı vardı nefesi açıldı sonra balgamlı öksürük başladı.
2103mnl Ademerve123 ventolinden herzaman korkmuşumdur benim bebeğim de öksürüyor sadece serum fizyolojik le hava veriyorum o açıyor nefesini daha önce hastanede ablamın kızına ventolinli hava verildi fazla vermişler çocugun kalp ritmi bozuldu rengi değişti ölümden döndü sizin bebekte çok küçük bence ya hiç yada çok az koyun makineye
Ademerve123 Deno35 saolun evet rahatlıyor ama arttı sanki yarın doktora sorcam normal demişti ama çarpıntı da yaptı sizde fe olmuşmuydu
alice0334 Deno35 bronşit için nelere dikkat ediyorsunuz acaba benim oğluma da bronşit denildi bu çocuk hiç dışarı çıkmıcak öı hava esiyor rüzgar var diye
MutluYaprak Ademerve123 2-3 ün öksürük artıyor sonra rahatlatıyor 3 günden sonra devam ederse yine bi doktora götürün Geçmiş olsun
Ademerve123 Mariposa geçmiş olsun sizede öksürük artması normal sanırım ya bunu çok kişiden duyuyorum
Ademerve123 2103mnl ya bende korkuyorum kalbine dokunuyorum çok hızlı çarpıyor 1 ml veriyorum ama vermiycem sanırım sadece serum fizyolojik iyi gelirmiki
2103mnl Ademerve123 1 ml veriyorsanız sorun olmaz bize çok vermişlerdi oyuzden solemek istedim hatta doktora gidip tekrar sordum çocukta aşırı hareketlilik yüzünde domates gibi kızarıklık oldu en son kalp ritmi aşırı yükselmişti doktor kim verdi bukadr bunu çocuğa dedi hemşire fazla dökmüş içine Allah’tan hepsini çocuğa vermeden farkettik gariplik olduğunu hepsini verseydik Allah korusun düşünemiyorum bile bende ozaman dan korku kaldı şuan kendi bebeğime sadece serum veriyorum öksürüğü balgama çevirdi öyle atıyor tek serumda işe yarıyormus demekki
Mervelaren16 Ademerve123 ben de bebegim 2,5 aylıkken kullandım, benım doktorum önce öksürüğü çoğaltacak sonra azalıcak ve geçecek demişti endişe etmeyin🥰çok gecmıs olsun 🌸
Hndealnathn Ventolin de böyle bir özellik var.once daha çok öksürmeye başlıyor çocuk 3. 4. Gün rahatlama başlıyor meraklanmayin.oglum alerjik astım kızım alerjik bronşit ezberledim artık ciğer açıcı ilaçları.en yakın arkadaşımız hava makinesi ne yazikki 🥺😔
Ademerve123 Hndealnathn benimde ilk deneyim olduğu için üzüldüm ve korktum sizede çok geçmiş olsun 🌸 alice0334
alice0334 Ademerve123 normal canım benim oğlum hastanede yattı hava verdikten sonra ve yA verirken öksürürdü hemşire çok iyi çok iyi Arıcak böyle balgamı ciğerleri temizlicek derdi
Deno35 alice0334 hava verdiyse doktor aksatmayın ilaçlarınıda biz bronşit üstüne 2 kere geniz akıntısı olduk serum fizyolojik direk hava makinesine koydum ciğerlerine inmesin diye dizinde aklınızda bulunsun ara da serum fizyolojik verebilirsiniz hem hava yoluyla hem de burnuna şırıngayla temizleme yaparak çok da evham yapmayın benden size tavsiye illa ki terleyecek üşüyecek önemli olan erkenden çözebilmek hava makinesinide sessiz el cihazlarından tercih edin ki korkmasın minik :) geçmiş olsun
Ademerve123 2103mnl teşekkür ederim önerileriniz için azaltarak koycam artık serumu kaç ml veriyorsunuz
2103mnl Ademerve123 5 ml veriyorum günde 3 kere yapıyorum nefesi açılıyor şuan balgama çevirdi atıyor insallaj