Bende yaşadım çok zor zamanlardı. Ameliyata hazırlandım gittim iyi bir doktora denk geldim de o apseyi önce şırınga yoluyla almayı denedi. Yazık ameliyat edersek dikiş tutmayabilir dedi benimde sütüm çoktu göğsüm çok büyüktü. Neyseki şırıngaya geldi apse. Uyuşturamadıgı için çok acıdı. Bir hafta gittim o apseyi boşalttı. Baskılı pansuman yaptı falan çok zor iyileşti. Halende sertlik var ama kontrollere gidiyorum önemli bişey değil diyorlar..çok geçmiş olsun. Belki sizde de bende ki gibi önemsiz bir sertlik kalmış olabilir. Tamamen iyileşmez demişti zaten doktor. Tek şansım sütüm kesilmemişti