Zeyas211
Yok gitmenize gerek yok,1 . Aydan sonra kaka düzenleri değişiyor mesela her gün kaka yapan bebeklerim 1 aydan sonra 5 6 günde bir yapmaya başladılar ama sonradan duzene giriyor. 10 güne kadar bile kaka yapmamalari normalmiş, lakin huzursuzluk aglama vs gibi ek bir sorun olursa tabiki götürün muayene edilsin