anneyimben25 beşiğine koy ağlasın ama kucağına alma emziğini ver sürekli kendi uyumayı başarır birkaç denemede
Asla katılmıyorum bu düşünceye. Böyle birsey uygulamazsiniz umarım. Bu, çocuğu öğrenilmiş çaresizliğe alıştırmak olur. Bana çok yanlış geliyor. Oğlum 6 buçuk aylık. 10 12 gün öncesine kadar ana kucağında ya da besiginde sallayarak uyutuyordum. Kendiliğinden sallanmayi bırakmak istediğini bana belli etti ve bıraktık sallanmayi. Uzanıyorum yanına önce mememi veriyorum ağzına istediği kadar emiyor 5 6 dakika kadar, sonra emziğini veriyorum, uzandığımız an ilk önce telefondan ninni aciyorum, memeyi bırakıp emzigi verince de poposuna pat pat yapıyorum saçını oksuyorum elini tutuyorum vs o şekilde uyuyor. Oglumm mutlu bende mutluyum. Eğer gittiğim misafirlikte bana geç bu odada bak rahatına istediğin gibi uyut çocuğunu diyemeyecekse ev sahibi hiç gitmem misafirliğe daha iyi. Çocuğum misafirlikten daha önemli.